2015. május 11., hétfő

25.Rész - 7.Kiválasztás




 

25.rész - 7.Kiválasztás

Előző Vissza a Dzsungelbe rész : ITT  



 Nos, a dzsungel látogatók után egyből jött AZ UTOLSÓ KIVÁLASZTÁS! Most kiderül hogy ki az az egy személy a lakók által aki még nem biztos hogy finalista. Még egy harc van nézzük kinek kell rajta biztosan részt venni:











...
















5









4









3














2

















1
.

Két megnyert párbaj után Lea még az utolsó kört sem ússza meg. Viszont az érdekes része most jön. KIT HÍV KI? KIK LESZNEK KIK BIZTOS FINALISTÁK?
.
.
.
.

.
.


LEA KIHÍVTA ARCHERT


Flame - Ezt nem hiszem el. OTT VAGYOK! EGYETLEN PÁRBAJ NÉLKÜL!!!! Mondjátok azt hogy nem így kell játszani egy játékot : D 


Skyler - Én megvívtam a csatáimat. Már csak egy van hátra, de azzal nem értek egyet, hogy Flame párbaj nélkül jutott idáig.


Archer - Szánalmasnak tartom, hogy nem merte Lea kihívni Skylert pedig jól tudjuk, hogy vele nincs jóban. Flame úgy van a finisben hogy nem is ment még párbajozni és nem is fog. De hát ha én voltam az első párbajozó akkor lehetek az utolsó is csak nyerjem meg.



Lea - Mindent bele!!!! Megyünk előre és nem nézünk hátra. Legyőztem itt már egy férfit. Most is menni fog. Reménykedtem, hogy nem fognak megint kiválasztani és Flame megy, de hát. Itt az idő most vagy soha! Utolsó párbaj ami azt jelenti után egyenesen megyek a fináléba ; 3 Skyler és Flame a fináléban lesznek ellenségek, Archerrel most kell lerendezni


Az utolsó párbaj amiben döntenetek kell! LEA VAGY ARCHER? Ennyi a kérdés. Vállaszatok hogy ki érdemli meg a fináléba jutást! : )  Köszönöm hogy ezt a részt is lestétek. Már csak négy rész van hátra.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése