2014. november 26., szerda

3.rész - Utazás

 





3.rész - Utazás


Mint látjátok utolsó találkozásunk óta pár apróság változott.




A medence beizzítva ,de egy valami nem változott az pedig az alvás ahol csak lehet. Kezd kicsit idegesíteni hogy mindig csak alszanak a padokon.

 
A dzsungel koszban úszik és eléggé kezd HARD lenni a helyzet. Ennek ellenére:


Van aki foglalkozik a növényekkel és egyebekkel ez pedig Jodie szokott lenni általában.  (Jodie + 2 pont )


Viszont Jodie is lehet az aki ma hazamegy és itt hagyja a dzsungelt.


Jodie - Nem hiszem hogy én lennék az aki haza küldenek a nézők ,de ha így döntenek akkor is úgy megyek el hogy mindent megtettem.







Josh mixeskedet és elég jó kedvében volt. Prim edzet (+5 pont). Jaminah miután kialudta magát az ágyban evett egy jót Jeffreyvel. Dai befoglalta az ágyat. Benett pedig kullogott mint egy zombi.


Josh - Szerintem lehetetlen hogy én essek ki. Szerintem Benett és Jeffrey fognak menni.


A lányok is megvitatják azt hogy ki eshet ki. A két dzsungel "sztár" összefog?




A villa lakók főleg Benett és Krystal elfoglalták végre a medencét : )



Jaminah +5 pont. Krystal - A víz nagyon jó. Örülök hogy végre került ide valami amit nagyon szerettem volna. Közben pedig szépen össze melegedtünk a dzsungel szépfiújával.



Nos, a villa lakók nagyon kivoltak így ennek úgy mond véget vetettem. Betettem még egy ágyat ajándékba : ) köszönhetik főleg a közönségnek. VAGYIS NEKED OTT AKI EZT OLVASOD! Mert nem akartam kényeztetni őket : D de így két ággyal már jobbak lesznek a helyzetek valamennyire.


Krystal lehet elültette az utolsó növényét ,mert hogy mindenkit hívott a repülőgép. Kettő sim haza megy.



Mindenki várta a hírt. Míg végül kiderült (Linkelve a táblázat hogy nagyobb legyen ,olvashatóbb) :




 


Szóval úgy látszik Jeffrey és Josh volt a legnépszerűtlenebb a villában ,de hosszú utat jártak be eddig. Egy motázsban búcsúzunk tőlük és köszönjük nekik a játékot. Gratulálok a bennmaradt játékosoknak. DE MIELŐTT ELMENNÉL JÖN A KÖVI KISZAVAZÓ SZAVAZÁS!!! SZAVAZATOK A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN MÁRIS KIESIK EGY MÁSIK SIM IS!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése