2015. május 10., vasárnap

24.Rész - Vissza a dzsungelbe




 

24.rész - Vissza a dzsungelbe

Előző rész: ITT  




A 13.nap reggele egy közös ivással indult, amikor 


belépet az ajtón négy meglepetésvendég. A Sims Villa 6.szériájának sztárjai Primrose, Dan, Jodie, Jaminah


A volt lakók és a jelenlegi lakók egyből megtalálták a hangot. 


Voltak akik külön mentek kicsit beszélgetni.


De nagyon jól mulattak együtt.


Archer beindította a tűzhelyt, és mindenki kitért egy kis piknikre. 


Sok jó tanácsot kaptak a lakók, és sok infót milyen a sims villa utáni élet.


Dan - Ha a mi szériánk ilyen lett volna, és nem a túlélésről szólt volna lehet máshogy alakulnak a dolgot és nem Primrose nyeri. Minden esetre én ebben a szezonban Archernek drukkolok.


Primrose - Hát azért itt mégis kényelmesebb, mint a fránya dzsungeli széken. Nagyon aranyosak a lakók élőben. Skylert nagyon kedvelem, de Lea áll hozzám a legközelebb. Archer nagyon jól néz ki, de van valami benne ami nem tetszik. Minden esetre örülök hogy benézhettem ide még egyszer.


Jodie - Hihi, nagyon szuper volt ez a látogatás. Mindenki olyan jó fej volt. Remélem hogy Flame vagy Skyler nyeri a szériát : 3


Jodie - Hát ez az évad merőben más, mint a miénk. Annyira jó lenne újra részt venni : C,de jó volt vissza bejönni. Flame a legszimpatikusabb. Egyszerűen hihetetlen mennyire sok közös vonásunk van. Szinte már kísérteties : O 


Viszont eljött a búcsú ideje.


 
és újra az utolsó négy lakó maradt a villában.



Flame - Nagyon nagy feltöltés volt, hogy végre más emberekkel találkoztunk és nem ugyan azokat az arcokat kellet látnom. Várom már a játék végét és ott szeretnék lenni. Bár elég sancos hogy most én megyek mivel még nem voltam reménykedem.


Archer - Hihetetlen volt. Végre találtam egy jó barátot amit itt bent nem tudtam eddig és ki is ment : C Remélem soká, de találkozunk még.


Lea - Primrose nyerte a dzsungelt és sok tanácsot adott. Azt hiszem képes leszek rá. Igen, azt mondhatom most már elhiszem hogy én nyerhetek.



Skyler - Szomorú vagyok hogy elmentek. Nagyon pozitívak voltak. Most viszont itt lesz a következő kiválasztás és ott már kiderül ki a két biztos finalista szóval kicsit izgulok hogy még egy harcom lesz a finálé előtt. 




Köszönöm, hogy megint velünk tartottatok. Remélem élveztétek ezt a részt. Ez után már csak a kiválasztás - párbaj és egy záró rész jön majd a finálé. Már csak 13 nap. Találkozunk legközelebb. További szép napot ^. ^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése