2015. április 6., hétfő

13.Rész - Tűz


 

13.rész - Tűz

Előző rész: ITT  

  
Lea - Nem akarok kiesni. Ez biztos. A tudatalattim retteg hogy többet nem léphet be a villa kapuin ,és kiesik még az izgalmak előtt. Most jön csak a java a játéknak. Oscar és Flame nagy falatok és itt van még a tengő lengő Heaven és Archer és Syler kik nem hangosak ,de szerintem erősek és keményen taktikáznak. Ha egy Minho ellen kiesem azt hiszem az jó lecke lesz számomra.




Újabb rész, de még mindig a 9.nap a villában. Nem rég volt a kiválasztás és lessétek meg mi történt Oscar és Archer ölelkezett és úgy látszik nagy haverok lettek : D valahogy eddig erről lemaradtam. Minden esetre érdekes hogy pont ők ketten ,mikor az elején Oscar kint akarta tudni Archert.




Közben a bárpultnál iszzzzákoooolás folyik xD Heaven pedig csak ül , boldogat és mosolyog : " ) úgy tesz ,mintha érdekelné Lea fájdalma. Flame is hallgatja de nem igazán érdekli.




Lea ezért inkább levezeti a streszt a boxzsákon ,de hol van ilyenkor Anna ? : S



 

Míg Skyler "kertészkedve" hallgatózott Minho beváltotta ÖRDÖGI tervét és össze állt Oscarral 

 



Az "ördög" fürdeni is egyedül jár : ' D vagy hogy van a mondás. Minden esetre a terv beválás után jöhetett egy forró fürdő. Ezzel is sok női szavazatot szerezve.


Minho - A tervem azt hiszem készen is van. Szerintem így sokan rám szavaznak majd. Miért? kérdezhetik. Hát elmondom , mert Leat sokan utálhatják kint a szakítás miatt ,de a rajongói lehet többen vannak és ha magam mellé állítom Oscart akkor a Leát utáló, és Oscar oldalán lévők rám szavaznak. Mert ha Oscar nem áll mellém a nézők vissza szavazzák Leát mert kíváncsiak lennének mi lesz kettőjük közt. Ezen agyaltam és szerintem biztos a diadal : 3



AZTÁN EGYSZER CSAK ARCHER LÁNGBA LOBBANT XDDDD ne kérdezzétek miért ,de hál istennek sikerült megmentenem. Egyből bele rángattam a medencébe és nem halt meg ,de halálra rémültem. lepörgött előttem az élete. Anna szépen eloltotta a tűzet ,mint egy hős!!!



Archer - Egy életre megtanultam hogy nem tudok sütni. A szívem hevesen vert, de hál istennek karcolások nélkül megúsztam. Huh


Anna - Na nem meg mondtam? Szuperhős vagyok. Míg ők ott álltak mint az idióták és üvöltöztek addig én tele bátorsággal és anbicióval levertem a tűzet.


 

Habár Archer megúszta  a sütő meghalt , így elvittük és már nem is kapnak másikat a lakók nehogy megölessék magukat.


Archer e tűzeset után fürdőt vett ott ahol senki sem szokott csak Anna xD


és hogy a fiúk is kapjanak valamit íme Flame fürdése is. A tetkóját nézzétek! : ) IGAZI ÖRDÖG!! : DDDD 


A mi kis Heavenünk. A pócsóját nem feltisztítja inkább játszik benne XD 


Míg Skyler továbbra is takarít addig Heaven kapcsolatokat épít:


Több és kevesebb sikerrel :' D

 

Inkább más társaságot keresett.


Heaven - Dan kiesése óta nehezen találok barátokat. Hiába is keresek nem fogok már olyat találni mint ő. Minden esettre elvagyok itt a lányokkal.... hiányzik Cole és Black is : C Remélem most Lea tér vissza. Nem akarok elveszteni még egy közel álló embert.



Hát ez ki fog derülni hamarosan. ÍME egy állás a jelenlegi állás a következő:


2 szavazat különbség ez nem sok!:  ) Hát itt az ideje szavazni ,de ELŐSZÖR is : ) egy másik szavazás amit már most indítok.  A Sims Villa 6 -ból 4 ex lakó a Sims Villa 7 vége felé beköltözik egy két rész erejéig. El kéne dönteni hogy melyik négy lesz az. Nem lesz sok idő szavazni és csak itt lesz elérhető e rész végén szóval rakjátok le voksotokat:



Köszönöm hogy velünk tartottatok ebben a részben is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése