2015. július 21., kedd

9.Rész - Összeolvadás

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
9.RÉSZ -ÖSSZEOLVADÁS
ELŐZŐ RÉSZ : ITT 

Eljött az ideje. A kordonok eltűntek, és most már megnyílt a második emelet, a csapatok eltűntek. A tábor egy villanás után eltűnt a semmibe, és most egy új fejezet indul.


Szóval a lakók megtekintették mit is kaptak. Svéd asztal, és tiki bár. Kényelmes ágyak.


Az utolsó négy fiú persze a bárban ünnepelte meg a legjobb nyolcba jutást.


Johnny - Az elején azt hittem én leszek az első kieső.
Márió - Én is. Aztán nézd meg. Most itt ülök veletek.
Oscar - Bárcsak itt lenne Rosalia, és Skyler, hogy lássa ezt.
Márió - De már nincsenek itt. De mi itt vagyunk, és csak ez a lényeg. 


Bence - Ez a Márió srác nekem egyáltalán nem a kedvencem. Ha valakit haza kell küldeni, mert igazából nem tudom mi lesz most a ceremónia az egyesülés után, de ha valakit kell akkor ő lesz az.


Oscar - Jó haverra találtam Márióban, de mostanában érdekes megjelenései vannak, mintha megmutatná az igazi arcát.


Johnny - Márió mindig is ilyen volt. Sosem mutatta ki mit is gondol igazából nehogy bajba keveredjen.


Márió - Őrület, hogy idáig eljutottam. Nagyon örülök, és várom mi lesz a következő dolog amivel még előrébb kerülök.


 A lányok inkább a svédasztalról vettek le ínyenc étkeket, és beszélgettek.


 Prim - Végre eltűnt a keverőgép nem? Szerintem így jól elleszünk. Eleve így kellet volna kezdenünk. Csak furi ,hogy a harmadik szériából hárman is vannak itt.
Hannah - Én kicsit sajnáltam mikor bocsánatot kért, de majd beszélünk vele.
Prim - Ha egyáltalán van innen kiút. Istenemre mondom, hogy rettegek mi van a labirintus kijáratánál.
Hannah - Szerintem pár operatőr, meg egyéb munkatárs. Nem kell annyira beparázni... csak nem küldenének egyedül minket egy idegen bolygóra :)
Prim - Mondasz valamit, és milyen érzés a barátod nélkül? Nem hiányzik?
Hannah - Hát.... próbálok nem rá gondolni, de hazudnék ha azt mondanám, hogy könnyű nélküle.


Jodie - Mindig összetévesztik a nevem a tiéddel.
Jaminah - Jaj, hát engem is mindig le Jodie-znak. Meg a belsőnk is annyira...
Jodie - hasonló. 
Jaminah - Hiányzik kicsit a dzsungel, de ez majdnem olyan nem?
Jodie - Nem...tökre más... ez a hely... nem hiszem el, hogy ezt mondom, de ha ki is esek, nem fogok szomorkodni. Felfedezhetem ezt a ...ezt a ...
Jaminah - ketrecet?


 Jaminah - Mindig is sejtettem a kezdetektől, hogy ezzel a hellyel valami nincs rendben. Éjszakánként a sátorban aludva rengeteg furcsa, gépies hangot halottam...


Jodie - Ez a Jaminah nagyon jó fej. Sok dologban egyezik a véleményünk.


Másnap reggel mindenki jót reggelizett lent, majd elindult a nap.


Jodie egyedül ült mire Prim oda ment hozzá.

Prim - Tudod Jodie amikor ott voltunk a fináléba megvoltam győződve arról, hogy te nyersz.
Jodie - De nem így lett... és remélem most nem lesz ismétlés. Tudod sokáig emésztett a dolog.


Primrose - Tudom, hogy eljutottam idáig kész csoda. Egyenlőre számolom a napokat, és úgy látom hamarosan eljön az én időm. De addig is élvezem a játékban maradást. Taktikázom, és erősödöm.


Aztán egy érdekes dolog történt. Oscar szemezni kezdett Hannahval.


Hannah - Nem tudom mit akar Oscar. Az a nézés.... annyira.... Nekem lassan férjem lesz, neki pedig felesége. Le kéne állnia.


Aztán egyszer a reggeli tevékenységek közepette egyszer csak mind a tűz mellet találták magukat 


Tűz - A földi emberek döntenek mostantól a sorsotokról.... most úgy döntöttek hogy akinek el kell mennie az nem más, mint.... 


Tűz - Márió


Oscar - Örülök, hogy megismertelek. 
Márió - Én is. 


Márió - Jó volt itt lenni. Csupa jó emlékekkel távozom, és már kíváncsi vagyok mi vár odakint,


Márió kiesett, és ezzel már csak 7-ten maradtak. Itt az idő még eldönteni ki essen ki.. már nincs sok és kiderül ki a legjobb ;3 (y) Köszönöm, hogy megint velem tartottatok. Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése