2015. június 18., csütörtök

4.Rész - Mályvacukor

   


SIMS VILLA 8 : ALL STARS LABIRINTUS
4.RÉSZ -MÁLYVACUKOR
ELŐZŐ RÉSZ : ITT
 

Az első feladat nem más volt a labirintusban, mint megtalálni az UFO-s törpét a labirintus belsejében. Minden csapat kiválasztott két simet a feladatra:


A zöldek Kagoméra bízták a feladatott, mert tudták hogy gyors és fürge.


A kék csapatnál Mollyt, mert tudták hogy jó atléta.


Aztán végük Molly kerekedett felül és nyert.


A  kék csapat ünnepelt.
Hannah - Annyira ügyes voltál csajszi. Szinte eltűntél és máris visszatértél.
Molly - Köszönöm.
April - Tényleg nagyon jól csináltad le a kalappal.
Jaminah - Milyen volt belül a labirintus?
Molly - Hát könnyű volt eltévedni.
Bence - Nem harapta le semmi a fejedet?
Molly - Haha. Hát mint látod még egyben van a fejem. Hihi.
Johnny - Prim miért nem csatlakozik?
Molly - NEM IS KELL! Maradjon csak ott. Kit érdekel.
Hannah - Ő csapattárs? Hüm... hát nekem nem úgy látszik.
Molly - Nekem sem. Első lesz akit kint akarok majd látni.


Molly - Igazándiból elsőnek paráztam, hogy lehetséges hogy elcseszem és ezért kiszavaznak. De hál istennek nem így lett. Szerencsém volt. Prim pedig nem hogy nem gratulált, még szemrehányó tekintetek is vetett rám.


Skyler - Szerencsétek van. Mi már csak öten fogunk maradni, és úgy érzem én megyek haza.
Prim - Nyugi. Szerintem ketten mehetünk. Molly teljesen rám akaszkodott.
Skyler - Kár hogy nem egy csapatba kerültünk.
Prim - Butáskodsz? Semmi esélye nem lenne az ellenfél csapatnak. Hihi.
Skyler - Hát...... PONTOSAN! *pacsi* .... Ahj...szegény Kagome...ma ő megy haza ez tuti fix.



 Közben Kagome a tehén növényekkel játszott. Egyedül...magányosan...



Közben a kék csapatnál is körbe ültek a tűz köré.

Rosalia - Ő maga jelentkezett. Ez csakis az ő hibája.
Jodie - Pontosan. Még ha nem is ő lett volna aki megy, akkor is rá tettem volna a jelem. Nem csapatjátékos.
Oscar - Szerintem sem. Ha öt embert kell választanom akkor az ti és Prim. Nem pedig ti és Kagome.
Márió - Persze azért had védjem meg Kagomét. Próbálkozott.
Jodie - Hát inkább bár ne tette volna.
Rosalia - Ma minden kiderül a tűznél.

h

Pontosan! Itt volt a tűz ideje. A zöld csapat körbe ülte hogy eldöntsék kinek kell mennie.


Jodie - Sajnálom Kagome, de én rád rakom a jelem.
Rosalia - Az én jelemet is Kagome kapja. Nincs veled bajom, de sajnos ez egy játék
Skyler - Sajnálom...de Kagome
Oscar - Hát már nem sokat számít....Kagome
Márió - Sajnálom Kagome.

Indítsátok el a zenét:


Kagome - Tudtam, hogy ez lesz, de megértelek titeket srácok. Remélem nektek a legjobbakat.


Kagome lehagyta a játékot.

 

Kagome - Nem érzem magam megalázva. Inkább csak meglepve, hogy ennyi volt és már menni is kell. Dehát semmi sem tart örökké. Várom mi lesz a következő kihívás az életemben és mindig jó szível tekintek majd ide vissza.


Skyler - Sajnos ezt a döntést kellet hoznunk. Remélhetőleg legközelebb nem tőlünk kell hazaküldeni valakit.


Márió - Nehéz volt kimondanom, de nem lett volna értelme más mondanom már. A saját előnyeimet is néztem.


Rosalia - Hát...így vagy úgy, de már el is jutottunk a legjobb ötbe a csapaton belül. Várom mi lesz legközelebb.


Szóval a zöld csapatból már csak öten maradtak még a kékből heten. Ki megy el legközelebb? Kiderül a következő részből. Előző szavazás végeredménye:



Szavazatok itt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése