2015. május 16., szombat

27.rész - Utolsó Ital (Finálé - 1.Rész)



 

27.rész - Utolsó Ital (Finálé - 1.Rész)

Előző rész : ITT   



 Az utolsó éjszakára fektették le a fejüket a Sims Villa 7 lány triója, a három finalista.


 Felkelt a nap, és eljött az ideje. Ma kiderül ki nyeri ezt a hosszú utazást, és viszi el a nyereményt és a dicsőséget.


 A lakók utoljára ébrednek a villa falain belül.



Ahogy az lenni szokott Flame vár a pultnál, Skyler kávét készít, Lea pedig reggelit : )


 Nyam..nyam


 Lea - Nagyon izgatott vagyok. Nagyon reménykedem, hogy a sok párbajon aratott diadalom után megnyerhetem ezt a játékot. Tényleg nagyon izgulok és csak reménykedem.


 Flame - Lehet nem voltam párbajon, de ennek megvan az oka. Én voltak talán a legjobb taktikus. Sosem akartam megúszni a párbajt, de ez így sikerült. A fináléra már biztos vagyok abba hogy elértem mindent amit szerettem volna.


 Skyler - Bízok magamban. Azt hiszem, vagyis remélem hogy több vagyok az embereknek, mint egy lakó akit el fognak majd felejteni. Maradandó akarok maradni. A két ellenfelem erős egyéniség így fel van adva a lecke.


 Utolsó italozás is lezajlott, korra reggel > . <


 Ez után egy szellemes és jókedvű kártyajáték, mint jó barátok, de persze az estére mind egymás ellen fordulnak majd.


 Az első részben készített festményeket is meglesték.


 Ez után eljött az idő. A lakók felkészültek a kimenetelre. Sminkeltek, ruházkodtak és gyakoroltak a tükrök előtt.


 A nézők már megérkeztek. Sims Villa 6 lakói, az összes kiesett Sims Villa 7 játékos és pár múltbeli SV játékos.


 A lakók megtették utolsó útjukat, és elhagyták a villát örökre. Már csak a győztes térhet vissza a villába.


Viszont! Most jön valami. Valami ami megváltoztat mindent. Valami amire senki sem számított. Egy csavar ami megszólaltatja azokat akiket elhallgattattak. 


 A kiesett SV7 játékosok döntöttek. Döntöttek arról, hogy melyik az a sim/játékos akinek mennie kell a fináléból. Az hogy mennyi szavazattal rendelkezett már nem érdekes, egy valami érdekel minket csak hogy a kiesettek kit választottak ki, hogy ne nyerje meg a villát.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
 AZ UTOLSÓ DÖFÉS
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A KIESETTEK MAGUKKAL RÁNTJÁK
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







LEÁNAK EL KELL HAGYNIA A FINÁLÉT!


 Beült a többiek közé. De mielőtt így elküldenénk megköszönjük Gergőnek a játékosának a részvételt és lessük meg A PÁRBAJ SZAVAZAT ÁLLÁSÁT!!!! HOGY mi lett volna HA! Lea bent marad és hogy a másik két finalista hol tart:



Ezek szerint Flame eddig nagyon lent, Skyler pedig nagyon fent van. Lea középen volt, de már ő  kiesett!


A PÁRBAJ FOLYTATÓDIK ÉS MÉG VÁLTOZTATHATSZ RAJTA!!!! ITT AZ IDŐ HOGY SZAVAZZ!!! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése