2015. április 12., vasárnap

15.Rész - Hideg szívű kígyó


 

15.rész - Hideg vérű kígyó

Előző rész: ITT  

Mielőtt elkezdődik a rész annyit mondanék hogy ebben a részben megértitek miért "horror" a témája az évadnak.



A három lány továbbra is kibeszélős estét tartottak.


 A villa bent nagyon üres, és lappang. De van benne valaki. Oscar! Lea míg kint örül a többieknek, Oscarra vissza gondol a múltra. A sok jóra és a szakításra.



Oscar - Egy részről örülök ,hogy kiesett valaki ,de talán jobb lett volna számomra ha kiesik Lea. Már nem is tudom miért álltam mellé...lehet tényleg borzalmas ötlet volt. Minden esetre tudom ki lesz a következő kiválasztott. Épp itt ül veletek szemben. Már megvan a tervem,és remélem be is válik.


 

 Lea támogatói Flame és Archer bevonultak a szerelem barlangba.


Flame kicsit furcsállta Archer és Lea közelségét. 



Flame - Értem én hogy szakított ,de egyből rá mászna Archerre? Na jó ez tényleg totál őrület. Nem tudom ezek a lányok itt mit szedtek ,de semmi erkölcsük nincsen. Mégis komolyan? Lea már második pasinál tart. Heaven folyamatosan váltogatja a pasikat kedve szerint akikkel huncutkodhat. Skyler áltatja magát hogy ő mennyire ártatlan ,de hát én tudom mi folyik körülötte. Nem meri elő hozni az eredeti személyiségét ő egy igazi fantom. Ez a villa egy igazi horror ház tele szörnyű emberekkel kik kívülről ragyognak ,de belül rohadnak ,mint a két hetes szalámis szendvics.





Oscar kiedzette, szintén egyedül magából az érzéseit.

 

 Ekkor valami olyan történt amire nem számított senki. Heaven betoppan , tette vette magát. Rá nézett lassan Oscarra. Majd odasétáltak egymáshoz és már nem az edzéssel foglalkozott egyikük sem.





Heaven - Titokban már az elejétől Oscar tetszett a legjobban. Be kell valljam Danhez semm isem fűzött. Csak azért barátkoztam vele,mert el akartam terelni a figyelmet magamról egy ideig. Ki is esett. Cole aranyos pali volt Blackkel együtt ,de titokban már akkor nagyon nagyon nagyon szurkoltam Oscarnak hogy vissza térjen. Ez után Flame megtette azt amit nekem kellet volna és ügyesen manipulálva szétválasztotta őt Leától. Onnantól kezdve enyém lehetett volna a terep. Eljátszottam az együtt érzőt ,de nehéz volt. A mostani párbajon minden reményem volt hogy kiesik. De nem így lett. Így most mindenképp bent akarok maradni hogy a következő párbajon kivihessem és kint hagyhassam hogy végre boldog lehessek. Nem akartam ezt elmondani ,de sajnos már nem bírom magamban tartani.

 

E közben Lea kint edzett. Mit sem sejtve a dolgokról.


Lea - Nagyon örülök hogy vissza tértem. Védett is vagyok ennek is nagyon örülök. Egyet remélek hogy nem Oscarra teszik majd. Akármi is volt ,azzal hogy mellém állt bizonyította hogy mégis csak szeret. Van még reményem.




Majd eljött végre a 9.nap éjszakája és mindenki nyugovóra tért.


Köszönöm hogy lestétek ezt a részt is. Szavazatok:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése