2015. március 14., szombat

6.Rész - Eljegyzés





6.rész - Eljegyzés

Előző rész: ITT  


 

Üdv itt nektek. Folyatódik a Sims Villa története. Ezen a képen a kiesettek helyét találjátok. Itt szállnak meg a játék végéig. Dan már meg is érkezett oda. Őt már nem látjuk többet a villában.


Folytassuk is. A párbaj után Heaven nagyon le volt törve így Flame segített neki felrázódni. Ne zavarjon meg hogy most nincs afro : D


Heaven - Flametől nagyon rendes volt hogy ennyit segített nekem Dan kiesés után. Nagyon megszerettem Dant szerintem egy nagyon jó lelkű ember. Kicsit tartók a kiválasztástól és a párbajtól. Nagyon jól érzem magam itt a villában. Remélem nem nekem kell menni legközelebb.


Archer vissza térésével páran egyből nagyon rá kezdtek nyomulni. Oscar még közös edzésre is ment vele.


Eljött a 4.nap estéje. Oscar és Lea megint csak egy ágyban ,ebből nehogy gyerek legyen. Igazából félek is hogy a villában terhes lesz egy sim > . <


Eljött az 5.nap reggele.


Archer - Nagyon köszönöm hogy engem küldtek vissza még hozzá ilyen nagy különbséggel. Meglepet és nem is. Igazából most élvezem a védettségemet ,de fel kell készülnöm egy esetleges párbajra a jövőben. Most viszont inkább arra koncentrálok ki lesz az a két sim aki kiesik legközelebb és hogy kik maradnak ,mert a maradottak közül egy párbajom még biztosan lesz. Minden esetre remélem ezzel bebiztosítottam magam az utolsó négy simhez.

Heaven
Skyler
Reggel megint egy jó kis piknik hangulat volt.


Úgy látszik Flame lett a lelki szemetes láda a villában. Skyler kiönti neki a legmélyebb érzéseit.


Eközben Oscar megkérdezte Leat hogy lenne e a barátnője....de nem csak ennyit! : )


Oscar eljegyezte Leat. A szerelem megpecsételődött. Ez után kiderül hogy ez előny e vagy hátrány lesz a két lakónak.


 Lea - Életem legszebb napja a mai. Nagyon megszerettem Oscart. Ha kiesnék már megérte bejönni ide ,mert nehezen találni a kinti életben egy olyan simet aki pont hozzád passzol. Az eljegyzést azt is jelenti hogyha én vagy ő kiesik akkor nem teszünk semmi hülyeséget és megbízunk egymásban. Bízom Oscarban és szerintem ez igazi. Bárkin átgázolnék érte ,mert tényleg nagyon hozzám nőt.


Oscar - Azért 5 nap alatt nem alakul ki teljes kötödés ,de úgy érzem vele kész lennék kint teljes életet élni ha sikerülne nyerni. Szerelem még nincs teljesen bennem ,de érzek valamit hogy ő lehet az igazi. Még kialakul minden esetre rá sose tennék jelet és sosem vinném ki párbajozni.


Szóval ez történt az 5.nap reggelén. Az este eseményeit a következő részben leshetitek meg.

Köszönöm hogy végig kísértétek ezt a részt is. Szavazatok! : )
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése