2014. december 21., vasárnap

Speciális rész : Karácsonyi különkiadás

 

 

KARÁCSONYI KÜLÖNKIADÁS

Mindenek előtt gratulálok a két finalistának előre is ,de ebben a részben csak az eddigi kiesettek vannak. A rész végén tudtok itt is szavazni még a párbajra.

 

A kiesett simek egy lakásba kerültek messze a dzsungeltől. Az idő bizony ott is eltelt így sokan változtak. Majd látni fogjátok.


Josh kicsit meghízott és a haja is lesimult. 


 Benett sármosabb lett.


 Jeffrey szinte semmit nem változott.


Igen! Ő a rövid hajú és kemény csaj Krystal. Rengeteget változott. 


A két előzőleg kiesett szerelem pár pedig csak most esett ki így semmi egyéb változás.


Itt éltek a lakók amíg az évad végig futott. Már mind várják nagyon a finálét ami hamarosan itt lesz.


Dai - Nagyon sajnálom hogy kiestem ,de szerintem ez így volt helyes. Jaminahval meg tudtuk beszélni a dolgokat és végre egy párt alkotunk.




Egy buli kellős közepére csöppenünk. Pontosabban KARÁCSONYI ünnep.



Furi őket így látni a szörnyű dzsungel után igaz? Nos, Krystal bizonyára tökéletes szakács lett volna egy villában. Jó őket így együtt látni.

 

Krystal - Örülök hogy itt lehetek azokkal akikkel együtt éltem át a túlélést. Habár versenytársak voltunk úgy érzem kaptam 4 fiú gyereket és egy nővért. Örülök hogy át élhettem a sims villát és a dzsungelt. Most pedig arra koncentrálok hogy jó életem legyen.






Mit is mondjak? ünnepi vacsora : DD



Mint látjátok Dai és Jaminah nagyon elvannak. Josh sem zavartatja magát mellettük > . < 


Josh - Örülök hogy részt vehettem a játékban ,de szerintem még bent kellet volna maradnom. Na mind egy is. A két finalistát nem nagyon bírom ,de azért meglesem mi lesz a végeredmény.


Jeffrey csak mosogat > . <






A vacsora végén mindenki rázta a DONATELLA-ra : )


Jaminah - Rosszul érzem magam a kiesés miatt. Azóta is gondolkodom mi lehetett a gond. Szívesen részt vettem volna a nagy játékokban, és a fináléban is. Ha az élet így akarta hát legyen, minden esetre én Jodie-nak szurkolok. Primmel sosem jöttünk ki teljesen.

 

Szóval ennyi volt a kis ünnepi összejövetel. Láthattátok minden kiesett sim jól van. De itt van valami ami megváltoztatja a Sims Villa jövőjét. Szavazatok! Mert ti döntötök most ki nyerje meg. NAGYON szoros a szavazás állása. Egy-egy szavazatok döntenek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése