2014. december 19., péntek

9.rész - A nagy játékok





9.rész - A nagy játékok


Dai egész este próbálta kiheverni a szörnyű csalódást ami érte.





 

Szerencsére vagy inkább szerencsétlenségére pont azt a személyt találta meg aki kicsit sem érdeklődik személye iránt. Persze hogy Jodie-ról van szó. A flört és a kedvesség nem megy kettejük közt.

 

Ezért megbeszélték hogy ténylegesen csak barátok lesznek és jókat nevettek együtt. Bár Dai nem örült ennek annyira.

 
Leszállt az este és a lakók már tudták holnap mi következik. Elindulnak a NAGY JÁTÉKOK!

HÁROM NAPOS KIHÍVÁS 50 DZSUNGEL PONTÉRT

A dzsungel lakók három napon át versenyeken vesznek részt mellyel az erőt, a kreativitást és a tudást mérjük. Ezzel pedig kiderül ki az aki a legjobb túlélővé nőtte ki magát. A nyertes az eddiginél is több pontot kap összesen 50 dzsungel pontot ezzel förtelmesen nagy előnyt nyerve.


 Így reggel a lakók teljesre pakolták magukat ,hogy a legjobbat tudják teljesíteni. Hisz mind a hárman igazi dzsungel harcosokká értek.


 A box zsákok már kint. Kiderül ki a legerősebb erőnlétben a dzsungel lakók közül. Ne felejtsük el hogy Dai testépítő. Primrose kemény lány első rész óta és Jodie simán felveszi mind a kettővel a tempót.


 A dzsungel lakók, valaki SZENDVICCSEL! : ' D állt szák elé és háromra kezdődött is a csata. Mindenki maxon és a lényeg aki a legtovább bírja szusszal.


A zsákolás meg is indult. A játék első percét le is videóztam nektek:

 


Zenei aláfestés a továbbiakhoz:




Elég sokáig küzdöttek míg ki nem esett valaki


Ez a valaki pedig Jodie volt. Valjuk be nem is hittük hogy ő megnyerheti ezt a kört. Ha ti ezt nem így gondoljátok chatben megírhatjátok véleményeiteket.



A harc folyt tovább míg Jodie megfürdött.





Végül Primrose nyerte az erőnléti versenyt. Megérdemli a tapsot.


Primrose - Nagyon örültem hogy nyerni tudtam. Úgy jöttem ide hogy mindenki féltett. Azt hitték nem tudom végig csinálni ezt a versenyt. Pedig a fenébe! Én a kezdetektől oda teszem magam és egyszer sem sírtam ,mert épp nem jutott nekem egy ágyacska estére. Remélem meg tudom nyerni a nagy játékokat hogy biztos legyek abban hogy ott vagyok a fináléban. Huh...kimondtam...finálé!


Közeledett az este ,de mielőtt folytatnám. A játékosok pontjaihoz hozzá lett adva a jártasság pontok összessége így plusz pontok:

DAI +15 pont
PRIMROSE +16 pont
JODIE +15 pont


Szóval mindenki nyugovóra tért hogy kialudja a fáradalmakat ,és újult erővel álljanak neki a másnapi versenyhez.


Reggel mindenki elég döcögősen kelt fel. 


Viszont gyorsan energiát kellet szerezniük a mai feladathoz. 


Ma a kreativitást teszteljük. A játék lényege ugyan az ki bírja a legtovább készíteni a fa szobrokat.


A játékra mindenki felkészült és indulhatott is ,és persze ne feledjük 50 pont van most játszmában.



 Szóval a kreativitás verseny elindult. Itt én Jodie ra tippeltem hogy nyerhetne ,hisz mindig is jó volt ebben. Hát lássuk:





A harc sokáig folyt míg valaki fel nem adta. Ez a tegnap nyertese Primrose volt. Ez mondjuk úgy nem állt hozzá elég közel hozzá.



 Végül ketten maradtak kik harcoltak az 50 pontért. A két "hős" Dai és Jodie mindent megtett ,de ezt nézzétek:


Jodie fejen ba.ta magát a kalapáccsal :' D



Végül feladta ő is a játékot ,és így Dai nyert:




A fák és a növényzet nagyon rosszul nézet ki pedig csak egy napot hagytak ki a lakók így Dai úgy döntött elvégzi ezt a munkát így +2 pont az övé.


Dai -  Minden áron nyerni akartam hisz szerintem itt nekem van a legkevesebb pontom a két lány kezdetektől fogva szuperül teljesít. Számomra nincs hely ha nem szedem össze magam és holnap is nyerek. Jaminahért is.





Jodie és Dai együtt úsztak egy kicsit mielőtt jött volna a harmadik nap. CSAK BARÁTILAG!



Eljött megint a reggel és mondjuk azt hogy a három lakó teljesen ki volt már készülve.




 

Az utolsó nap kihívása a tudás. Nos, mondhatjuk hogy ezt biztosan nem nyerheti meg Dai : ' D ,de cáfoljatok meg chatben mondjátok el a véleményeteket. A lényeg most az HOGY AKI ELSŐNEK VÉGEZ! Nyer : ) 


 A tudomány tesztelés elkezdődött.



Kemény volt a küzdelem ki végez vajon hamarabb? Ha Dai akkor Dai nyerte az 50 pontot és a versenyt. Ha Prim akkor ő nyerte ,de ha Jodie akkor plusz versenyt kell tartanunk.


Végül PRIMROSE NYERT! EZZEL MEGNYERVE A NAGY JÁTÉKOKAT ÉS AZ 50 DZSUNGEL PONTOT!

Zenei aláfestés:




Nos, nem ciciztünk egyből belevágtunk a dzsungel pontok alapján valaki el fog menni. Nézzük ti kinek szavaztatok meg 25 pontot:


Így a 25 pontotokat Jodie nyerte. Ki eshet ki? Összesítettük a pontokat:


 Primrose nem eshet ki mert 135 dzsungel pontja van.


  Jodie nem eshet ki mert 100 dzsungel pontja van.


  SZÓVAL A KIESETT DAI 36 DZSUNGEL PONTTAL! 


Köszönöm Esztinek a jelentkezést és ezt a nagyszerű simet akit mind a szívünkbe zártuk. Igazi nőcsábász és igazi MAN! ;3 ÉS Ő LETT A DZSUNGEL KIRÁLYA!

 
SZÓVAL VÉGÜL A KÉT CSAJ MARADT CSAK! JODIE ÉS PRIMROSE!


Jodie - El sem hiszem hogy eljutottam a fináléba,de nagyon örülök. Most akkor jöhet az utolsó harc amit meg kell nyerni. Szerintem eleget mutattam már abból hogy ki vagyok és abból is hogy milyen erős. Az ellenfelemmel pedig alig különbözünk. Nehéz lesz. De a nézők tudni fogják mit kell tenniük.


Primrose - Egyszerre sok volt nekem ez a sok nyerés és ínpulzus. Azt kell mondjam büszke vagyok magamra és mindenre amit elértem. Legyőztem 14 versenytársat eddig és már csak egyre vagyok a nyeréstől. Elhiszem hogy itt vagyok és köszönöm legfőképpen magamnak a kitartásom miatt. Remélem a nézők bölcsen döntenek felőlem. Ez az utolsó csúcs kéne már csak.


 !!!!!SZAVAZ KI NYERJE A SIMS VILLA 6 : A DZSUNGEL!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése