2014. november 28., péntek

A Sims Villa összegzése és jövője










 Sziasztok! Egy cikket akartam írni az eddigi új fajta három évadról és a jövőjéről ami lesz.

A Sims Villa elméletileg sosem volt vizuális. Inkább csak írtam 80 részes dialogikus sorozatot amiben mint egy forgatókönyvben megírtam ki mit mond és mellé illesztettem egy képet a megszolalóról. A Sims Villa 5-tel jött be a vizualitás játékban elég erősen és ez lett a bomba siker nem hiába. 

A Sims Villa 5-ben elég erősen próbálkoztam rá találni az izére. Majd a  Sims Villa 5.2-ben már rájöttem hogy kell ezt csinálni a Sims Villa 6-ben pedig hogy hogyan kell ezt eladni.

Kérdés: Mikor lesz vége egyszer? És mivel tudnám befejezni ezt ha akarnám?

Válasz: Remélem soha nem lesz vége ,mert élvezem készíteni az évadokat. Próbálok mindig olyan témát és stílust alkotni ami megújul. Ha egyszer be kellene fejeznem és kötelező lenne utolsó évadot alkotni mindenképp a leghosszabb és legdurvább évadot alkotnám meg amire emlékeznének. Mint a Sims Villa 3 amiben a rengeteg botrány és veszekedés miatt szinte mindenki megismerte egymást és még ma is tartják a kapcsolatot amit jó tudni. Sok barátság alakult ki már a Sims Villa miatt.

Kérdés: Mivel tudok újat mutatni? Videós évad?

Válasz:  Régen teljesen ellenkezdtem azzal hogy képeket alkossak ,mert úgy gondoltam túl sok munka és 80 részt nem fogok így megcsinálni ,de azóta rá jöttem hogy kevesebb rész több élvezett többet ér. Videós évadról azt gondolom hogy semmi értelme. Nem hozza közelebb a részvevőket. Már volt fél órás élő sims villa közvetítés az 5.évadban. Tervezek a Sims Villa jövőjében olyat hogy több élő közvetítés van ,de ezt egy olyan helyen képzelem ami tényleg villában van nem pedig Dzsungelben.

Kérdés: Vannak e kedvenc simeim? Befolyásolják e a részeket és a történetet?

Válasz: Természetesen mindig van olyan sim akit jobban szeretek a többieknél ,de sosem kivételezek. Igazából nekem az egész csapat mindig kedvenc ,mert együtt látni őket boldogsággal tölt el ha már a 4-5-6.részt alkotom (Régen ez kb a 20 részben alakult ki). Szóval igazából mindenkit szeretek valamiért. A részekben néha igen meglátszik, de mindig törekszek hogy mindenki szerepeljen. Ha úgy van a simet elküldöm pl beszélgetni egy másik simmel hogy legyen róla is anyagom. Természetesen befolyásolja a történetet, mert ha egy simet külön megszeretek akkor biztosan szerepeltetni fogom a részemben.

Kérdés: Mi lesz a Dzsungel után? Vissza térünk e valaha a villa falain belülre és lesz e olyan Sims Villa mint a Dzsungel előtt?

Válasz: Lesz még hozzá nem is olyan soká. De mindenképpen észbe kell tartani hogy én is ember vagyok. Nem tudok hosszú részeket alkotni nagyon és nem tudok naponta érkezni résszel. Mindig időzítek és akkor azt mondom ez most mindenkinek Sims Villa időszak lesz. Kellenek szünetek nekem hogy felkészüljek a nagy munkákra. Jelenleg is dolgozom egy olyan évadon ami sötét és démoni ami tele van sötét elemekkel. Igazából szeretnék majd egy komoly véres évadot a nagyobb generációnak akik képesek megérteni a részek mit akarnak mondani és én mit. Ezzel a tervel kapcsolatban már készítettem videót és produkciós terveket ,de elvetettem őket a 2014-2015-ös évre. Meggondoltam és úgy döntöttem a dzsungel után valami mást hozok. Tetszeni fog beszélek is róla:


Az évadot úgy hívnám hogy REVENGE (bosszú) Igazából nem tudom mikor akarom ezt. Sims Villa 7-nek neveztem a horror évadot ,de lehet ez lesz a 7. -és a horror a 8.-hisz a nyolc az amúgy is horrorosabb kimondva is. A bosszút az rejti hogy az eddigi összes Sims Villa lakóból kiválasztanám a 8 legnépszerűbbet és újra alkotnám őket a Sims 4-ben és a terv az lenne hogy ebben az új stílusban mutatnám meg őket. Aki követett minket rég óta tudja hogy kik voltak a főbbek. Pl egy Seherezádé aki a valaha volt legnagyobb sims villa botrányhős megnéznék megint. Megnéznék megint egy Hannaht újra alkotva és minden vágyam hogy lássam Aprilt (Sims Villa 5 sellője) újra. Szóval a terv ez lenne. Aztán hogy mi lesz belőle a jövő zenéje. Remélhetőleg sikerül felveszem a kapcsolatot a régi készítőkkel és együtt kidolgozzuk újra a simeket amiket be akarok rakni majd. Szóval inkább lehetséges hogy a Sims Villa 7 - Revenge lesz és nem Horror.


Köszönöm a figyelmet. Katt a Sims Villa 6  részeihez:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése