2014. december 6., szombat

7.rész - Egy kis móka!





7.rész - Egy kis móka!


Az eddigi 8 lakóból már csak 4-en vannak és egy kiesésre vannak a finálétól. Kíváncsiak vagytok a véleményükre? 


Jaminah - Már sokáig eljutottam itt kiesni a legrosszabb. Mindenképp ott akarok lenni a fináléba. Így kérek mindenkit aki szeret engem és szerette az öltözködésemet szavazzon rám.



Jodie - Szerintem a finis legyen lerendezve a három lány között. DE! Én kiállok a férfi ellen is. Már nagyon sokáig eljutottam és nem akarok itt kiesni ahol már egy köpésre van a nyeremény és a nyertesi cím.





Primrose - Az elején én emelkedtem ki , azóta úgy látom én vagyok a harmadik leggyengébb lány itt. De ezt nem fogom hagyni. Szerintem megérdemlem hogy én nyerjek. Így kérek mindenkit hogy rám szavazzon most és a fináléban is.




Dai - Sokat gondolkodtam. Én már igazából a dzsungel királya vagyok ,de nagyon örülnék ha elnyerném ténylegesen ezt a címet egyben levernék három ilyen erős lányt. Szavazattok rám.


Tudjátok a simeknek is megterhelő sok időn keresztül technika nélkül. Így úgy döntöttem rendezek megint egy jó kis versenyt. A verseny lényege ,hogy aki tovább bent marad a játék mezőn az kap +10 dzsungel pontot. Mit tudjátok ha valaki első a dzsungel pontokban akkor a szavazáson nem eshet ki, persze a fináléba ez nem lesz elég. Tudnotok kell valami fontosat:

Ezután a kiszavazás után ami lesz a következő részben jön a finálé. A finálé első körében a három megmaradt sim közül NEM NÉZŐI szavazatok döntenek. A dzsungel pontok fognak. Egy részben három nagy verseny lesz megszervezve és végül kiderül kinek hány pontja van véglegesen és így akinek a legkevesebb lesz kiesik. Azt se feledjétek hogy minden kiszavazáson aki első volt kapott 15 pontot szóval a ti kezetek is benne lehet.




A játék elkezdődött videó is készült:

 
  

Már a nap is lement ,de senki sem adta fel ,de végül meglett a nyertes:


JAMINAH maradt bent a legtöbb ideig. Jár neki a 10 pont :  )




Ezután mindenki elvégezte az ilyen , olyan szükségleteit.



Éjszaka Jaminah gondolt egyet és el kezdett kertészkedni :' D Jár neki ezért is a +2 pont


Kezdett reggeledni így idővel mindenki felkelt.


Remélem mindenki emlékszik arra mikor elültettük ezeket az alma fákat. ÉS íme a termése ami megérett mire kiesett a fele lakó.


Reggelt Dai és Prim jót beszélgettek reggeli közben.



De aztán végre a két szerelmes megint egymásra talált.




Egy kis horgászásra mindig van idő , bár eddig senki sem próbálta ki végre valakik "randi" képpen elmentek egyet horgászni. Dai pedig akármennyire is fitogtatta hogy mekkora férfi : D 




Mégis Jaminah fogta a halakat ezerrel még Dai semmit >.<


Amíg Jamnah meg Dai elvoltak addig Prim meg Jodie jól össze barátkozott megint. Vissza álltak a kapcsolatok.

Most pedig jöjjön az amire bizonyára igazán kíváncsiak vagytok : ) AZ ÁLLÁS:


Mint látjátok JODIE áll kiesésre és Dai az akit a legkevesebben akarnak kint látni. Eddigi állás ez,de ezen még bőven lesz idő változtatni épp ezért is mutatta meg. Szavazatok, kérjétek meg barátaitokat hogy szavazzanak, szüleiteket, barátokat, rokonokat, netes csoportokat. Ha igazán bent akarjátok tartani a simeteket megteszitek : 3 Kérjétek meg őket hogy szavazanak egy másik sim ellen hogy a kedvenced bent maradjon. Sok sikert nektek és remélem a végeredmény nem keserít el a senkit mivel a szavazás NAGYON SZOROS! 

Köszönöm hogy megnézted ezt a rész is <3 Sziasztok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése