2014. október 13., hétfő

Sims Villa 6: A Dzsungel

Sziasztok! Egyszerűen egész nap a Sims Villára gondoltam. Direkt nem foglalkoztam vele sok ideig ,mert féltem megnézni a számokat :' D ,de nem tudok elmenni az előző két évad nagyon nagy sikerén. Mint tudjátok a következő évad jelentkező lesz a Sims Villa 6 és arra is gondoltam ,hogy milyen uncsi a sima villa már. Milyen jó a Celeb Vagyok ments ki innen ötlet nem? Így született ez:

 

: ) Bizony. Nem akarok még egyszer egy unalmas villába menni : D Egy dzsungelben fogunk élni és nem celeb vagyok ment ki innen hanem: Sims Villa 6: A Dzsungel címmel futunk majd. Ettől függetlenül marad egy faházikó, és azért nem nomád életet láthatunk majd ,de valamilyen szinten igen. 

  KÉT RÉSZ

SIMS 4-ES LESZ!

A jelentkezés ŐSZI SZÜNETBEN LESZ ÉS ! Lesz őszi szünetben egy beszavazós játék. Ez olyasmi lesz mint egy külön kis játék. Be kell majd "szavazni" a dzsungel villa lakóit. Remélhetőleg sok jelentkező lesz.

A második rész TÉLI SZÜNETBEN fog menni.

További szép napot ^ - ^ 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése